آگاهی از سایزهای قابلمه

 آگاهی از سایزهای قابلمه

 آگاهی از سایزهای قابلمه - برای اینکه آگاهی از سایزهای قابلمه ای که می خواهید خرید کنید کسب نمایید به شما توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
یکی از مشکلاتی که بیشتر خانم ها مخصوصا عروس خانم ها در زمان خرید قابلمه با آن مواجه می شوند این است که نمی توانند سایز قابلمه های دلخواه خود را به نسبت تعداد نفرات تهیه کنند تشخیص دهند.

انتخاب صحیح سایز های قابلمه تاثیرات زیادی در پخت و پز شما دارد. به عنوان مثال ممکن است زمان پختن غذا برای تعداد 15 نفره از یک قابلمه 8 نفره استفاده کنید که در این صورت، شما باید غذای کمتری آماده کنید چون قابلمه ظرفیت بالای 8 نفر را ندارد.
بهتر است قبل از خرید قابلمه به صورت خرید نقدی یا خرید اقساطی لوازم خانگی ابتدا با کسب آگاهی از سایزهای قابلمه از طریق دوستان و آشنایان از سایزهای قابلمه ها اطلاعاتی به دست آورید و سپس اقدام به خرید قابلمه های مورد نظر خود نمایید.

چگونه باید سایز قابلمه را اندازه گرفت؟

قابلمه ها در سایزها و پارچه های مختلفی تولید می شوند. شما می توانید سایز قابلمه را با استفاده از قطر دهانه آن اندازه گیری کنید. اگر اندازه قطر دهانه قابلمه ای 18 سانتی متر باشد سایز آن قابلمه 18 است.

قابلمه ها در بازار در سایز بندی های مختلفی وجود دارند دارای سایزهایی مانند سایز 17 ، سایز 23 ، سایز 60 و … هستند. اما غالبا از سایز 12 تا سایز 52 می باشد. مطمعنا قابلمه هایی با سایز 100 در بازار وجود دارند که برای مراسم های بزرگ در هتل ها، رستوران ها و ....... مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین قابلمه های موجود در بازار

بهترین قابلمه های موجود در بازار با توجه به جنس، پارچه و کیفیت دارای قیمت های مختلفی هستند که شما می توانید به صورت نقدی یا خرید اقساطی لوازم خانگی اقدام به خرید نمایید.

سرویس قابلمه گرانیتی 7 پارچه تاپ مدل 7PC New

سرویس قابلمه گرانیتی 7 پارچه تاپ مدل 7PC New جزء پرفروش ترین سرویس های قابلمه گرانیتی می باشد که دارای 7 پارچه است و ساخت کشور ایران است.  این سرویس قابلمه دارای روکشی از جنس گرانیت مقاوم دارد .

سرویس قابلمه 6 پارچه کوچک - شانل - مدل 6p

دومین سرویس قابلمه، سرویس قابلمه 6 پارچه کوچک - شانل - مدل 6p است که به شکل 6 پارچه است. این سرویس شامل سه عدد قابلمه همراه با درب هست که دارای سایز های مختلف می باشد. این نوع سرویس در مقابل به خط و خش دارای مقاومت بسیار بالایی است.

 

سرویس 7 پارچه پخت و پز فیلون مدل Shiny

سرویس 7 پارچه پخت و پز فیلون مدل Shiny در سه رنگ جذاب و متنوع تولید شده است و جزء پرفروش ترین سرویس قابلمه های موجود در بازار به شمار می رود. جنس روکش به کار رفته در این قابلمه ها از گرانیت است.

سرویس قابلمه 6 پارچه مرسانا مدل M6001

جنس سرویس قابلمه 6 پارچه مرسانا مدل M6001 از آلومینیوم است. روی بدنه این قابلمه ها روکشی از جنس گرانیت وجود دارد که با کیفیت و مقاوم هست. این سرویی دارای 3 قابلمه در سایزهای متفاوت است.

سرویس قابلمه 7 پارچه مدل گرانیتی

سرویس قابلمه 7 پارچه مدل گرانیتی دارای روکشی از جنس تفلون هست و ست این سرویس دارای سه قابلمه در سایز های 30 ، 26 و 22 سانتی متر می بادش و همچنین دارای یک تابه گرد دو دسته است .

سرویس قابلمه 7 پارچه اسبیکو کد 5070

سرویس قابلمه 7 پارچه اسبیکو کد 5070 دارای قابلمه هایی است که ساختار بدنه آن ها از  جنس آلومینیوم است و روکش آن از گرانیت می باشد که دارای مقاومت بالایی است

سرویس قابلمه ۷ پارچه رابین مدل ناژیا

سرویس قابلمه ۷ پارچه رابین مدل ناژیا که جزء تولیدات ایران می باشد. بدنه این سرویس از آلومینیوم و روکش گرانیتی است و قالب آنها برعکس سایر قابلمه ها به شکل مربع است.

بنابراین با توجه به کسب آگاهی از سایزهای قابلمه و معرفی بهترین قابلمه های موجود در بازار به راحتی می توانید اقدام به خرید قابلمه های مورد نظر به صورت خرید نقدی یا خرید اقساطی لوازم خانگی نمایید.

برچسب‌ها